Hopp

Tio första:
Första bästa kompis:
Henrik Eriksson
Första bil: Saab 99 årsmodell 76
Första kärlek: Åsa
Första husdjur: Våran hund Alpja
Första semester: Grekland
Första jobb: Readers Online
Första köpta skiva: Minns inte , men cd var det iaf Eva Dahlgren - En blek blondins hjärta
Första riktiga kyss: ute i regnet
Första piercing: Har ingen
Första konsert: Dala Rock

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Blev nog en Irish Coffee på puben den 21/10 2006
Sista bilfärd: Garpenberg
Sista filmen du såg: Beck - Skarpt läge
Sista bubbelbadet: längesen
Sista spelade cd: Blandskiva
Sista gången du grät: Åxå längesen
Sista måltiden: Mackor

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nope
Blivit arresterad? Icke
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Varit på tv? Japp, Hedemora Lokal-tv
Fått ditt hjärta krossat? Nej
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Absolut inte
Haft ett one night stand? Nix pix
Busringt till nån? Ja, när jag var mindre

Sju saker du har på dig:
Jeans
T-Shirt
Skjorta
Svarta boxer
Strumpor Svarta


Fyra personer du kan berätta allt för:
Syrran
Päronen
Brorsan
Min systerdotter Sara
Min systerdotter Johanna
Oj nu blev det sex, hoppsan....

Tre val:
Svart eller vit? Vit
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad mörk

Två saker att göra innan du dör:
Skaffa familj
Åka jorden runt

En sak du ångrar:
Att jag alltid ska skjuta på saker in i det sista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback