Party

Yeahh då har man kommit hem från Nossebro efter att ha spenderat lördagen där. Jag har vart på förlovningsfest + 40 års fest x 2 samt inflyttningsfest i ett hos mina kompisar Christina och Henry. Helt underbar fest med god mat och gott sällskap. Åkte ner på lördag förmiddag, tog 3 timmar. Kikade på huset som de hade köpt och sen bar det av till festlokalen som låg ungefär 500 m bort. Där festade vi fram till 03:45 då jag vart ganska så trött och beslutade mig för att söka mig hem till sovplatsen, där somnade jag som en däckad bäver. Vaknade till vid 5:30 då "Gaisarn" kom hem med några av de som hade vart kvar på festen och hjälpt henne med städningen, de förde lite liv nere i köket men jag somnade om rätt fort igen. När jag kom ner på morgonen så fick jag frukost av en inte allt för nykter "Gaisaarn", men gott var det och frukost lyckades hon laga mellan de öl och Irisch Coffee som hon hade fått i sig, hehehe. Har lite bilder från festen men har valt att inte publicera dem ännu pga tilstånd från de som är med på korten. Kanske kommer foton senare. Hemvägen idag kändes lång och tröttsam men det tog typ 4 timmar hem så det var inte så farligt iaf. Men nu är jag äntligen hemma och det var skönt att komma hem. Nu så är det dags för lite  sysslor här hemma innan man ska ta och slappa lite framför tv:n...

Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback