Utmaning

Jag antar utmaningen !


1) Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:

1) Elevassistent
2) Lärare (Idrott mm)
3) Säljare
4) -------

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:

1) Dirty Dancing
2) Shindler`s List
3) Alla Nya Beckfimer
4) Wallander

3) Fyra städer jag har bott i:

1) Hedemora
2) Hedemora
3) Hedemora
4) Hedemora

4) Fyra tv-serier jag gärna ser:

1) Prison Break
2) CSI
3) Oika Såpor
4) -------


5) Fyra ställen jag vill åka till:

1) Grekland
2) Australien
3) USA
4) Kungsleden

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:

1) Aftonbladet
2) Fronter
3) Bloggen
4) Högskolemailen

7) Fyra favoriträtter:

1) Pasta i olika former
2) Pölsa
3) Fisk
4) Assiatisk mat

8) Fyra ställen där jag trivs:

1) Hemma
2) Hos mia päron
3) Hos  mina  vänner
4) Ute

9) Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna:
1) ?
2) ?
3) ?
4) ?

So, DO IT DO IT DO IT! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback