Födelsedag mm

Hej Hååååå!

Då har ma blivit ett år äldre, det var visserligen förra veckan man fyllde år men vad gör väl det. Hade två trevliga dagar med familj och vänner som kom på besök och fikade. Äntligen börjar sommarvämen komma och man kan vara i stugan. I och för sig kommer jga dock inte att ha så mycket ledigt i sommar. V 26 ska jag jobba på Peace & Love och V 29 är det jobb på Daldansen. V 28 börjar jag sommarjobba på GR Sanering. Var föresten på Bal den 30/5 och kikade på min systerdotter och hennes pojkvän, de var riktigt fina vill jag lova. Idag är det söndag och solen skiner ute så nu är det bara att bege sig ut i det vackra vädret. 
Tills vi ses igen

Moaahahhahahahahahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback